6 A 8 DE ABRIL DE 2025
Temas | |
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7h00
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Café da manhã e credenciamento |
7h15
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Abertura
Abertura |
7h30
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Painel 1
Status e Perspectivas do DTV+: Fórum SBTVD & Ministério das Comunicações |
8h10
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KEYNOTE SPEAKER
Colaborando para o Futuro da RadiodifusãoA presidente da ATSC, Madeleine Noland, descreve estratégias e oportunidades de colaboração que podem apoiar e inspirar o crescimento futuro da radiodifusão. |
8h20
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Painel 2
Da Teoria à Prática: Soluções Tecnológicas para o DTV+ |
Temas | |
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7h00
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Café da manhã e credenciamento |
7h15
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Abertura
Abertura |
7h30
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Painel 1
Satélites – A Infraestrutura Invisível do Futuro |
8h10
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KEYNOTE SPEAKER
IABM State of MediaTech Business Intelligence BriefingUnderstand the latest evolutions in the media and entertainment landscape with insights from IABM’s Business Intelligence Unit and highlights from the latest organization’s latest industry survey data. IABM’s Head of Knowledge & Insight, Chris Evans, will present an overview of the current business environment, leading technology investment drivers, and ongoing transformations in business operations to provide you with a strategic edge at NAB Show Las Vegas 2025. This briefing will equip you with a comprehensive knowledge of the development of leading industry trends to inform your conversations and networking throughout the show to help drive better business. |
8h20
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Painel 2
Conteúdo 360º: Como Inovação, Tecnologia e Negócios Redefinem a Gestão da Produção e entrega de conteúdo. |
Temas | |
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7h00
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Café da manhã e credenciamento |
7h15
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Abertura
Abertura |
7h30
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Painel 1
Streaming & Fast Channels – Unindo Agilidade e Experiência Digital |
8h10
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KEYNOTE SPEAKER
NextGen TV – Completing the Transition to ATSC 3.0Broadcasters in the U.S. have filed a petition with the FCC seeking a full transition to ATSC 3.0 with a defined 5-year timeframe. This talk will lay out what has been requested, how it might be implemented, and the benefits to consumers. |
8h20
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Painel 2
Streaming Business Models – Monetização e Oportunidades na Era Digital |